Având în vedere evoluția amenințării create cu infecția cu Coronavirus (Covid-19), perioada de suspendare a programului cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1 se prelungește până la data de 16 aprilie 2020, cu posibilitatea prelungirii și acestui termen.

Astfel, persoanele interesate pot depune cereri/reclamații/sesizări/petiții pe adresa de e-mail: secretariat@adp-sector1.ro, prin poștă la adresa Bulevardul Poligrafiei nr 4, Sector 1, sau folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul adp-sector1.ro, accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/contact/

De asemenea, perioada de reînnoire a contractelor de închiriere a locurilor de parcare de reședință se decalează proporțional cu numărul de zile lucrătoare în care nu se va lucra cu publicul, respectiv 27 zile lucrătoare. În consecință, dacă acest termen de sistare a programului de lucru nu se schimbă, aceasta înseamnă că perioada rămasă de reînnoire a contractelor este 16 aprilie – 22 mai 2020.
*Nu avem procedură de plată online a contractelor de închiriere

Având în vedere că până la data de 16 aprilie 2020 nu se mai fac niciun fel de operațiuni/modificări cu privire la contractele de închiriere a locurilor de parcare de reședință, acestea își păstrează valabilitatea cel puțin până la data de 22 mai 2020.

În situația în care termenul de sistare al programului cu publicul se prelungește, vă vom transmite informațiile prin intermediul site-ului: adp-sector1.ro, pagina de Facebook, la sediul instituției, pe pagina primăriei: www.primariasector1.ro – Direcții și Servicii – Administrația Domeniului Public Sector 1.

Pentru mai multe amănunte, cetățenii Sectorului 1 pot suna la numărul de telefon al instituției noastre: 021/9660/ Tasta 7

Vă mulțumim pentru întelegere și multă sănătate!
Comp. Relații cu Publicul, Imagine Presă
Tel. fix: 021/9660/ Tasta 7
E-mail: secretariat@adp-sector1.ro
×