- Contul meu
- Deconectare
Având în vedere evoluția amenințării create cu infecția cu Coronavirus (Covid-19), perioada de suspendare a programului cu publicul al Administrației Domeniului Public Sector 1 se prelungește până la data de 15 mai 2020, cu posibilitatea prelungirii și acestui termen.
Astfel, persoanele interesate pot depune cereri/reclamații/sesizări/petiții pe adresa de e-mail: secretariat@adp-sector1.ro, prin poștă la adresa Bulevardul Poligrafiei nr. 4, Sector 1, sau folosind rubrica specială de sesizări disponibilă pe site-ul: https://adp-sector1.ro/, accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/contact/
De asemenea, programul de reînnoire a contractelor de închiriere a locurilor de parcare de reședință se va relua începând cu data de 18 mai 2020 și se va desfășura pe o perioadă de 15 zile lucrătoare. În consecință, dacă acest termen de sistare a programului de lucru nu se schimbă, aceasta înseamnă că perioada rămasă de reînnoire a contractelor este 18 mai – 05 iunie 2020.
*Nu avem implementată o procedură de plată online a contractelor de închiriere.
Având în vedere că până la data de 15 mai 2020 nu se mai fac niciun fel de operațiuni/modificări cu privire la contractele de închiriere a locurilor de parcare de reședință, acestea își păstrează valabilitatea cel puțin până la data de 05 iunie 2020.
În situația în care termenul de sistare al programului cu publicul se prelungește, vă vom transmite informațiile prin intermediul site-ului: https://adp-sector1.ro/, pagina de Facebook, la sediul instituției, pe pagina primăriei: www.primariasector1.ro – Direcții și Servicii – Administrația Domeniului Public Sector 1.
Pentru mai multe amănunte, cetățenii Sectorului 1 pot suna la numărul de telefon al instituției noastre: 021/9660 – Tasta 7.
Vă mulțumim pentru înțelegere și multă sănătate!
Comp. Relații cu Publicul, Imagine Presă
Tel. fix: 021/9660/ Tasta 7
E-mail: secretariat@adp-sector1.ro