Având în vedere situația generată de pandemia COVID-19, vă recomandăm să folosiți aplicația parcari.adp-sector1.ro pentru reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință.

Reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință

 

În perioada 01 ianuarie – 31 martie 2022 cetățenii Sectorului 1 pot solicita online reînnoirea contractului de închiriere a unui loc de parcare de reședință prin accesarea adresei electronice https://parcari.adp-sector1.ro/ a Sistemului Informatic pentru Parcările de Reședință (SIPR) sau la sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr.4.

Începând cu data de 01.01.2022, conform prevederilor H.C.G.M.B. nr.105 din 27.04.2021 (Anexa 2), taxele pentru închirierea locurilor de parcare de reședință vor fi următoarele:

ZONA A – 600 lei

ZONA B – 500 lei

ZONA C – 400 lei

ZONA D – 300 lei

Pentru mai multe detalii puteți consulta H.C.G.M.B nr.105/2021 (Anexa 2) accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/…/10/H.C.G.M.B-nr.105-2021-.pdf

Zonarea fiscală a Sectorului 1 https://adp-sector1.ro/uncategorized/tarife-parcari-2022/

 

Reînnoirea contractului prin platforma online 

 Dacă optați pentru reînnoirea contractului folosind platforma https://parcari.adp-sector1.ro/ trebuie să parcurgeți următorii pași:

𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟏

  • Solicitare de reînnoire contract loc de parcare de reședință (primiți automat un număr de înregistrare).

𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟐

  • După verificarea și validarea documentelor de către operatori, veți primi un e-mail cu instrucțiunile de plată online prin site-ul www.ghiseul.ro sau invalidare (neconformitate documente, procedura reluându-se de la Pasul 1).

Important! Termenul de plată pentru închirierea locului de parcare de reședință este de 5 zile lucrătoare din momentul validării solicitării.

Conform Art. 65. alin. (5) din Legea 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, persoanele cu dizabilități nu vor achita taxa pentru locul de parcare de reședință, aceștia beneficiind de gratuitate.

𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟑

  • După achitarea taxei, în termen de 2 zile lucrătoare, veți primi contractul prin e-mail.

 

Reînnoirea contractului la sediul ADP Sector 1

 Dacă optați pentru reînnoirea contractului la sediul din B-dul Poligrafiei nr.4, trebuie să parcurgeți următorii pași:

𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟏

  • Prezentarea documentelor la Biroul Parcări Publice pentru validarea acestora.

𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟐

  • Achitarea taxei la una din casieriile Direcției Generale de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1 (numerar sau prin POS) situate în:
  • Calea Griviței nr. 208 – 210
  • Strada Pajurei nr. 13
  • Strada Piața Amzei nr. 13
  • Primăria Sectorului 1 – B-dul Banu Manta Nr. 9

𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟑

  • Prezentarea dovezii de achitare a taxei și eliberarea contractului de închiriere a locului de parcare de reședință de către Biroul Parcări Publice la sediul ADP Sector 1.

𝐃𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐫𝐞𝐢̂𝐧𝐧𝐨𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐡𝐢𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞:

  • act de identitate (buletin);
  • viză de flotant (dacă este cazul);
  • certificat de înmatriculare al autoturismului cu ITP valabil;
  • copie contract de leasing (dacă este cazul);
  • copie contract de comodat (dacă este cazul);
  • copie certificat de încadrare grad de handicap (dacă este cazul).

𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮: Luni – Vineri 8:00 – 16:00.

Telefon: 031/9440 tasta 1→1.

 

Conform H.G. nr.1130/22.10.2021, art. 12, alin. (4) … Accesul în instituție este permis doar în baza Certificatului digital european COVID (în format fizic sau digital). Acesta poate fi obținut, de pe site-ul https://certificat-covid.gov.ro, de către persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, de către persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv de către persoanele care efectuează un test RT-PCR (având un rezultat negativ nu mai vechi de 72 de ore) sau antigen rapid (având un rezultat negativ nu mai vechi de 48 de ore).

 

Prin excepție de la prevederile art.12, alin.(4) din H.G. nr.1.130/22.10.2021, prelungită prin H.G. nr.1.242/08.12.2021, ținând seama de propunerile cuprinse în H.C.N.S.U. nr.112/07.12.2021, persoanele care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2, vor avea asigurat accesul la serviciile publice oferite de instituția noastră în spații deschise, direct în exteriorul clădirii sau în alte condiții care să asigure respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-CoV-2.

Vă reamintim faptul că purtarea măștii este obligatorie.

×