Biroul Parcări a fost preluat de către DGITLS1
Strada Piața Amzei nr. 13 - Intrarea principală
Reînnoirea: click aici
Sesizari contracte | Tel: 0723542357 | Email: registratura@impozitelocale1.ro
Având în vedere situația generată de pandemia COVID-19, vă recomandăm să folosiți aplicația parcari.adp-sector1.ro pentru reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință.
Reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință
În perioada 01 ianuarie – 31 martie 2022 cetățenii Sectorului 1 pot solicita online reînnoirea contractului de închiriere a unui loc de parcare de reședință prin accesarea adresei electronice https://parcari.adp-sector1.ro/ a Sistemului Informatic pentru Parcările de Reședință (SIPR) sau la sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr.4.
Începând cu data de 01.01.2022, conform prevederilor H.C.G.M.B. nr.105 din 27.04.2021 (Anexa 2), taxele pentru închirierea locurilor de parcare de reședință vor fi următoarele:
ZONA A – 600 lei
ZONA B – 500 lei
ZONA C – 400 lei
ZONA D – 300 lei
Pentru mai multe detalii puteți consulta H.C.G.M.B nr.105/2021 (Anexa 2) accesând următorul link: https://adp-sector1.ro/…/10/H.C.G.M.B-nr.105-2021-.pdf
Zonarea fiscală a Sectorului 1 https://adp-sector1.ro/uncategorized/tarife-parcari-2022/
Reînnoirea contractului prin platforma online
Dacă optați pentru reînnoirea contractului folosind platforma https://parcari.adp-sector1.ro/ trebuie să parcurgeți următorii pași:
𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟏
𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟐
Important! Termenul de plată pentru închirierea locului de parcare de reședință este de 5 zile lucrătoare din momentul validării solicitării.
Conform Art. 65. alin. (5) din Legea 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, persoanele cu dizabilități nu vor achita taxa pentru locul de parcare de reședință, aceștia beneficiind de gratuitate.
𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟑
Reînnoirea contractului la sediul ADP Sector 1
Dacă optați pentru reînnoirea contractului la sediul din B-dul Poligrafiei nr.4, trebuie să parcurgeți următorii pași:
𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟏
𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟐
𝐏𝐚𝐬𝐮𝐥 𝟑
𝐃𝐨𝐜𝐮𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐫𝐞𝐢̂𝐧𝐧𝐨𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐜𝐡𝐢𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞:
𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮: Luni – Vineri 8:00 – 16:00.
Telefon: 031/9440 tasta 1→1.
Conform H.G. nr.1130/22.10.2021, art. 12, alin. (4) … Accesul în instituție este permis doar în baza Certificatului digital european COVID (în format fizic sau digital). Acesta poate fi obținut, de pe site-ul https://certificat-covid.gov.ro, de către persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, de către persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv de către persoanele care efectuează un test RT-PCR (având un rezultat negativ nu mai vechi de 72 de ore) sau antigen rapid (având un rezultat negativ nu mai vechi de 48 de ore).
Prin excepție de la prevederile art.12, alin.(4) din H.G. nr.1.130/22.10.2021, prelungită prin H.G. nr.1.242/08.12.2021, ținând seama de propunerile cuprinse în H.C.N.S.U. nr.112/07.12.2021, persoanele care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării de infecția cu virusul SARS-CoV-2, vor avea asigurat accesul la serviciile publice oferite de instituția noastră în spații deschise, direct în exteriorul clădirii sau în alte condiții care să asigure respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-CoV-2.
Vă reamintim faptul că purtarea măștii este obligatorie.