𝟏. 𝐒𝐞 𝐫𝐞𝐢̂𝐧𝐧𝐚𝐢𝐞𝐬𝐜 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐢̂𝐧𝐜𝐡𝐢𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐚𝐜 𝐝𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐬̊𝐞𝐝𝐢𝐧𝐭̊𝐚?

DA, în perioada 𝟎𝟏 𝐟𝐞𝐛𝐫𝐮𝐚𝐫𝐢𝐞 – 𝟑𝟏 𝐊𝐚𝐫𝐭𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟏 poți solicita reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință digital prin accesarea adresei electronice https://parcari.adp-sector1.ro/ a Sistemului Informatic pentru Parcările de Reședință (SIPR) pus la dispoziția cetățenilor de Administrația Domeniului Public Sector 1 sau la sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr.4.

Cuantumul tarifului pentru utilizarea locurilor de parcare de reședință este de 83,95 lei/an.

Achitarea tarifului de 83,95lei/an pentru contractul de închiriere loc parcare se poate face direct la sediul ADP S1 (prin POS sau numerar) sau pe platformă prin transfer bancar.

𝐈𝐌𝐏𝐎𝐑𝐓𝐀𝐍𝐓! Se reînnoiesc doar contractele din anul 2020. Nu mai încercați să reînnoiți în platformă contractele ce nu mai sunt valabile din anul 2018, 2019.

𝟐. 𝐍𝐮 𝐚𝐊 𝐩𝐫𝐢𝐊𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐟𝐢𝐫𝐊𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐮𝐩𝐚 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐊𝐢𝐭𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐚𝐜𝐮𝐊𝐞𝐧𝐭𝐞𝐥𝐚𝐫 𝐢̂𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐟𝐚𝐫𝐊𝐚. 𝐂𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐢𝐊𝐞𝐬𝐜?

Solicitările de reînnoire a contractului locului de parcare de reședință transmise prin platforma https://parcari.adp-sector1.ro/ sunt verificate și validate de operatori într-o singură bază de date în platformă înainte de înregistrarea în sistem a plății taxei și emiterea contractului de utilizare a locului de parcare, acesta va fi trimis pe adresa de poștă electronică a titularului (e-mail).

𝐈𝐌𝐏𝐎𝐑𝐓𝐀𝐍𝐓!

Toți cei care au solicitat în platformă reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință, vor primi confirmare de 𝐕𝐀𝐋𝐈𝐃𝐀𝐑𝐄 sau 𝐈𝐍𝐕𝐀𝐋𝐈𝐃𝐀𝐑𝐄 (în cazul în care documentele transmise nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate și trebuie să urmeze din nou pașii în platformă). Din cauza numărului mare de solicitări confirmarea de validare sau invalidare poate suferi întârzieri (𝐳𝐢𝐥𝐞).

Persoanele cu dizabilități nu vor primi după validarea documentelor și detaliile de plată, aceștia beneficiază de gratuitate (conf. Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, Art. 65).

!!!! 𝐍𝐮𝐊𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐊𝐢𝐭𝐞, 𝐧𝐮 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐧𝐮𝐊𝐞𝐫𝐞 𝐔𝐍𝐈𝐂𝐄 𝐚𝐥𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐟𝐚𝐫𝐊𝐞𝐢, 𝐚𝐜𝐞𝐬𝐭𝐞𝐚 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐧𝐮𝐊𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐢̂𝐧𝐫𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞𝐚𝐠𝐚 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐭𝐮𝐭̊𝐢𝐞 (𝐭𝐚𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐚 𝐀𝐃𝐏 𝐒𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫 𝟏- 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐟𝐚𝐫𝐊𝐚, 𝐜𝐞𝐫𝐞𝐫𝐢, 𝐩𝐞𝐭𝐢𝐭̊𝐢𝐢, 𝐬.𝐚).

𝟑. 𝐍𝐮 𝐢𝐊𝐢 𝐫𝐞𝐠𝐚𝐬𝐞𝐬𝐜 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥 𝐢𝐧 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐟𝐚𝐫𝐊𝐚? 𝐍𝐮 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭𝐢𝐚𝐧𝐞𝐚𝐳𝐚?

Platforma funcționează foarte bine. Foarte important de introdus toate datele regăsite în contractul încheiat în anul 2020 și veți putea trece la următorul pas în platformă:

𝐍𝐫. 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 /𝐃𝐚𝐭𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 / 𝐂𝐍𝐏 / 𝐍𝐫. 𝐢̂𝐧𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐜𝐮𝐥𝐚𝐫𝐞

𝟒. 𝐂𝐞 𝐝𝐚𝐜𝐮𝐊𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐬𝐮𝐧𝐭 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐫𝐞𝐢̂𝐧𝐧𝐚𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐚𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐥𝐚𝐜 𝐝𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐬̊𝐞𝐝𝐢𝐧𝐭̊𝐚̆?

  • copie act de identitate(buletin);
  • copie viză de flotant (dacă este cazul);
  • copie certificat de înmatriculare al autoturismului cu ITP valabil;
  • copie contract de leasing (dacă este cazul);
  • copie contract de comodat (dacă este cazul);
  • copie certificat de încadrare grad de handicap (dacă este cazul).

Vă rugăm să folosiți și aplicația https://parcari.adp-sector1.ro/ pentru a evita aglomerația la ghișeu!

𝐈𝐌𝐏𝐎𝐑𝐓𝐀𝐍𝐓!Pentru reînnoirea contractului de închiriere loc de parcare de reședință la 𝐠𝐡𝐢𝐬̊𝐞𝐮, trebuie să prezentați documentele 𝐢𝐧 𝐚𝐫𝐢𝐠𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐬̊𝐢 𝐜𝐚𝐩𝐢𝐞.

𝐏𝐫𝐚𝐠𝐫𝐚𝐊𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮 𝐚𝐥 𝐁𝐢𝐫𝐚𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐏𝐚𝐫𝐜𝐚̆𝐫𝐢 𝐏𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐞:

Luni – 9:30 – 18:00

Marți – Vineri 08:00 -16:30

Pauză de masă: 12:00-12:30.

Documentele necesare pot fi regăsite pe site-ul: https://adp-sector1.ro/, secțiunea Formulare – Biroul Parcări Publice.

𝟓. 𝐂𝐮𝐊 𝐩𝐚𝐭 𝐬𝐚𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭𝐚 𝐥𝐚𝐜 𝐝𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐚𝐫𝐞?

𝐈𝐌𝐏𝐎𝐑𝐓𝐀𝐍𝐓! Solicitările se transmit în fiecare an!

Solicitările pentru locurile de parcare de reședință înregistrate electronic pe e-mail: secretariat@adp-sector1.ro sau fizic, la Registratura ADP Sector 1, vor fi luate în considerare după data de 10 mai, aceasta fiind perioada de redistribuire a locurilor de parcare de reședință rămase disponibile spre închiriere.

Documentele necesare:

  • cererea (poate fi regăsită pe site-ul: https://adp-sector1.ro/, secțiunea Formulare – Biroul Parcări Publice).
  • copie act de identitate(buletin);
  • copie viză de flotant (dacă este cazul);
  • copie certificat de înmatriculare al autoturismului cu ITP valabil;
  • copie contract de leasing (dacă este cazul);
  • copie contract de comodat (dacă este cazul);
  • copie certificat de încadrare grad de handicap (dacă este cazul).

𝐈𝐌𝐏𝐎𝐑𝐓𝐀𝐍𝐓! Nu mai este nevoie de aprobarea asociației de proprietari.

𝟔. 𝐒𝐚𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞/𝐩𝐫𝐞𝐥𝐮𝐧𝐠𝐢𝐫𝐞 𝐚𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐝𝐞 𝐚𝐜𝐮𝐩𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐮 𝐭𝐢𝐭𝐥𝐮 𝐠𝐫𝐚𝐭𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐚𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐧 𝐩𝐫𝐚𝐠𝐫𝐚𝐊𝐮𝐥 𝐩𝐢𝐥𝐚𝐭 𝐝𝐢𝐧 𝐳𝐚𝐧𝐚 𝐁𝐮𝐜𝐮𝐫𝐞𝐬̊𝐭𝐢𝐢 𝐍𝐚𝐢 – 𝐂𝐡𝐢𝐭𝐢𝐥𝐚 (𝐥𝐚𝐜𝐮𝐫𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐊𝐞𝐧𝐚𝐣𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐳𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐮 𝐬𝐞𝐧𝐬 𝐮𝐧𝐢𝐜)

Nu se reînnoiesc contractele încheiate în anul 2020 și nici nu puteți solicita încheiere contract nou locuri de parcare din programul pilot (locurile de parcare amenajate pe străzile cu sens unic). În prezent, programul pilot (locurile de parcare amenajate pe străzile cu sens unic) este 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐚𝐭. Dacă acest program pilot se va relua, vom reveni cu informații.

𝐈𝐌𝐏𝐎𝐑𝐓𝐀𝐍𝐓! In luna decembrie au fost introduse dintr-o eroare în DEMO (aplicație) și aceste locuri de parcare din programul pilot (locurile de parcare amenajate pe străzile cu sens unic). De la data de 1 februarie, aceste locuri de parcare din programul pilot nu se mai regăsesc în platformă.

#ADPS1

 

×