Din totalul de 7.304 de contracte de închiriere loc de parcare de reședință reînnoite în perioada 1 ianuarie – 15 martie, 4.895 de contracte au fost reînnoite pe platforma https://parcari.adp-sector1.ro/, prin procesul de digitalizare, iar 2.409 de contracte au fost încheiate la ghișeu.
Solicitările pentru reînnoirea contractului de închiriere a unui loc de parcare de reședință se pot transmite prin accesarea adresei electronice https://parcari.adp-sector1.ro/ a Sistemului Informatic pentru Parcările de Reședință (SIPR) sau depuse fizic la sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr. 4, până la data de 31 martie. Cetățenii care nu vor solicita reînnoirea contractului de închiriere până la data de 31 martie nu vor mai putea beneficia de locul de parcare. Toate contractele încheiate în anul 2021, care nu vor fi reînnoite până la data menționată, se vor rezilia de drept, urmând ca locurile rămase disponibile spre închiriere să fie redistribuite începând din data de 15 aprilie.
IMPORTANT!
Pentru a reînnoi contractul de închiriere a locului de parcare de reședință, trebuie să parcurgeți următorii pași:
➡️Pasul 1 Transmiterea documentelor prin platforma https://parcari.adp-sector1.ro/ sau depunerea acestora la sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr.4 pentru verificare și validare.
➡️Pasul 2 Achitarea taxei online sau la una dintre casieriile Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale Sector 1.
Cetățenii care au achitat taxa, fără a transmite documentele, vor beneficia de un contract de închiriere loc de parcare de reședință pentru anul 2022 doar dacă vor transmite și documentele până la data de 31 martie.
×