- Contul meu
- Deconectare
Fie cÄ este vorba de spaÈii verzi neîngrijite sau deteriorate, copaci cÄzuÈi, toaletat arbori, gropi în carosabil/trotuar, semnalizare rutierÄ, sisteme de irigaÈie nefuncÈionale sau coÈuri de gunoi rupte, raportarea problemelor se va face mult mai uÈor, iar cetÄÈenii pot urmÄri online modul în care acestea au fost rezolvate.
ððð ðððððšð« ð – ððð¬ð¢ð³ðÌð«ð¢ este o aplicaÈie software de servicii electronice, accesibilÄ prin interfaÈÄ web sau prin descÄrcarea aplicaÈiilor pentru dispozitive mobile (iOS Èi Android). AceastÄ aplicaÈie face parte din proiectul de digitalizare al ADP Sector 1, Èi oferÄ posibilitatea cetÄÈenilor de a raporta în timp real direct cÄtre departamentul competent problemele sesizate în sector.
ððððð¬
AplicaÈia poate fi utilizatÄ oricând Èi de oriunde existÄ conexiune la internet prin accesarea site-ului ADP Sector 1 la adresa: https://adp-sector1.ro – Demersuri online – SesizÄri sau prin descÄrcarea aplicaÈiei âððð ðððððšð« ðâ din magazinele iOS Èi Android.
ððð ðððððšð« ð – ððð¬ð¢ð³ðÌð«ð¢ îÈi propune diminuarea buclei de comunicare dintre cetÄÈeni Èi administraÈia publicÄ prin eficientizarea atât a modului de raportare a problemelor (localizarea pe hartÄ â GIS) precum Èi, a modului de lucru în cadrul instituÈiei (legÄtura directÄ Ã®ntre categoria de problemÄ selectatÄ Èi compartimentul competent, paperless).
Pentru folosirea aplicaÈiei, cetÄÈenii vor crea un cont pe baza unei adrese de e-mail ce necesitÄ validare (prin accesarea unui link primit în e-mail).
ððð©ð®ð§ðð«ð ð¬ðð¬ð¢ð³ðð«ð
Pentru depunerea unei sesizÄri se va alege:
categoria
descriere succintÄ a problemei
poze
locaÈia pe hartÄ
Prin crearea unui cont, cetÄÈenii vor avea acces la tot istoricul din aplicaÈie.
ððððð®ð¬ ð¬ðð¬ð¢ð³ðÌð«ð¢
Toate sesizÄrile depuse se afiÈeazÄ pe harta GIS împreunÄ cu rezoluÈiile primite la acestea, astfel:
ððð¬ð¢ð³ðÌð«ð¢ ðððð¢ð¯ð â reprezintÄ sesizÄrile care se pot încadra în una dintre cele douÄ subcategorii de mai jos:
⢠Sesizare nouÄ – reprezintÄ o sesizare nouÄ adÄugatÄ care încÄ nu a fost procesatÄ de cÄtre reprezentanÈii instituÈiei;
⢠Sesizare în lucru – reprezintÄ o sesizare pentru a cÄrei rezolvare au fost demarate activitÄÈile specifice.
ððð¬ð¢ð³ðÌð«ð¢ ð«ðð³ðšð¥ð¯ððð â reprezintÄ sesizÄrile care se pot încadra în una dintre subcategoriile de mai jos:
⢠Favorabil â sesizarea a fost analizatÄ de cÄtre departamentul de specialitate Èi s-a furnizat un rÄspuns care conÈine toate informaÈiile existente la momentul redactÄrii rÄspunsului;
⢠Nefavorabil â sesizarea a fost analizatÄ de cÄtre departamentul de specialitate Èi s-a furnizat un rÄspuns care conÈine motivaÈia legalÄ pentru care solicitÄrii nu i se poate da curs;
⢠ParÈial – sesizarea a fost analizatÄ de cÄtre departamentul de specialitate Èi s-a furnizat un rÄspuns care rezolvÄ parÈial problema (în limitele atribuÈiilor ADP Sector 1) sau a posibilitÄÈilor legale existente la momentul furnizÄrii rÄspunsului);
⢠Declinat competenÈÄ – sesizarea a fost analizatÄ de cÄtre departamentul de specialitate Èi s-a furnizat un rÄspuns cu privire la faptul cÄ rezolvarea problemei sesizate nu intrÄ Ã®n atribuÈiile ADP Sector 1.
Cu ajutorul aplicaÈiei ne dorim sÄ facilitÄm comunicarea dintre instituÈie Èi cetÄÈeni. Mai mult, prin modulul destinat SesizÄrilor online, facem încÄ un pas în digitalizarea instituÈiei publice.
SusÈinem soluÈionarea electronicÄ Èi organizatÄ a documentelor trimise de cetÄÈeni.