Fie că este vorba de spații verzi neîngrijite sau deteriorate, copaci căzuți, toaletat arbori, gropi în carosabil/trotuar, semnalizare rutieră, sisteme de irigație nefuncționale sau coșuri de gunoi rupte, raportarea problemelor se va face mult mai ușor, iar cetățenii pot urmări online modul în care acestea au fost rezolvate.
𝐀𝐃𝐏 𝐒𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫 𝟏 – 𝐒𝐞𝐬𝐢𝐳𝐚̆𝐫𝐢 este o aplicație software de servicii electronice, accesibilă prin interfață web sau prin descărcarea aplicațiilor pentru dispozitive mobile (iOS și Android). Această aplicație face parte din proiectul de digitalizare al ADP Sector 1, și oferă posibilitatea cetățenilor de a raporta în timp real direct către departamentul competent problemele sesizate în sector.
𝐀𝐜𝐜𝐞𝐬
Aplicația poate fi utilizată oricând și de oriunde există conexiune la internet prin accesarea site-ului ADP Sector 1 la adresa: https://adp-sector1.ro – Demersuri online – Sesizări sau prin descărcarea aplicației “𝐀𝐃𝐏 𝐒𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫 𝟏” din magazinele iOS și Android.
𝐀𝐃𝐏 𝐒𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫 𝟏 – 𝐒𝐞𝐬𝐢𝐳𝐚̆𝐫𝐢 își propune diminuarea buclei de comunicare dintre cetățeni și administrația publică prin eficientizarea atât a modului de raportare a problemelor (localizarea pe hartă – GIS) precum și, a modului de lucru în cadrul instituției (legătura directă între categoria de problemă selectată și compartimentul competent, paperless).
Pentru folosirea aplicației, cetățenii vor crea un cont pe baza unei adrese de e-mail ce necesită validare (prin accesarea unui link primit în e-mail).
𝐃𝐞𝐩𝐮𝐧𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞
Pentru depunerea unei sesizări se va alege:
➡categoria
➡descriere succintă a problemei
➡poze
➡locația pe hartă
Prin crearea unui cont, cetățenii vor avea acces la tot istoricul din aplicație.
𝐒𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 𝐬𝐞𝐬𝐢𝐳𝐚̆𝐫𝐢
Toate sesizările depuse se afișează pe harta GIS împreună cu rezoluțiile primite la acestea, astfel:
𝐒𝐞𝐬𝐢𝐳𝐚̆𝐫𝐢 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞 – reprezintă sesizările care se pot încadra în una dintre cele două subcategorii de mai jos:
• Sesizare nouă – reprezintă o sesizare nouă adăugată care încă nu a fost procesată de către reprezentanții instituției;
• Sesizare în lucru – reprezintă o sesizare pentru a cărei rezolvare au fost demarate activitățile specifice.
𝐒𝐞𝐬𝐢𝐳𝐚̆𝐫𝐢 𝐫𝐞𝐳𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭𝐞 – reprezintă sesizările care se pot încadra în una dintre subcategoriile de mai jos:
• Favorabil – sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns care conține toate informațiile existente la momentul redactării răspunsului;
• Nefavorabil – sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns care conține motivația legală pentru care solicitării nu i se poate da curs;
• Parțial – sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns care rezolvă parțial problema (în limitele atribuțiilor ADP Sector 1) sau a posibilităților legale existente la momentul furnizării răspunsului);
• Declinat competență – sesizarea a fost analizată de către departamentul de specialitate și s-a furnizat un răspuns cu privire la faptul că rezolvarea problemei sesizate nu intră în atribuțiile ADP Sector 1.
Cu ajutorul aplicației ne dorim să facilităm comunicarea dintre instituție și cetățeni. Mai mult, prin modulul destinat Sesizărilor online, facem încă un pas în digitalizarea instituției publice.
Susținem soluționarea electronică și organizată a documentelor trimise de cetățeni.
×